Willemstuin
DE PLEK VOOR KINDEREN OM TE GROEIEN
Nieuw bericht
Gastenboek
16 berichten op 4 pagina's
Ben Spaninks
02-06-26 15:24:36
We raden iedereen de bikkeltraining aan bij Janet. Onze zoon (8) heeft goede handvatten gehad hoe om te gaan met zijn emoties in drukke en (on)verwachte situaties. Doordat hij de voorbeelden kon bespreken aan de hand van de bikkels gaf dit voor hem context, en ook voor ons als ouders. De een-op-een sessies worden in een informele en prettige setting gegeven met veel aandacht voor spelenderwijs ontdekken.
Onze zoon ging er elke week met veel plezier naar toe en we zagen hem dan ook per week groeien. Hij geeft aan dat hij nu beter kan acteren op onvoorziene situaties, prettig voor hem en zijn omgeving.
We raden Janet van harte aan.
Onze zoon ging er elke week met veel plezier naar toe en we zagen hem dan ook per week groeien. Hij geeft aan dat hij nu beter kan acteren op onvoorziene situaties, prettig voor hem en zijn omgeving.
We raden Janet van harte aan.
Bikkelmoeder
10-05-26 21:19:47
Onze zoon heeft recent een Bikkel training bij Janet gevolgd. Vanaf het begin voelde het meteen vertrouwd bij haar. De informele ruimte en haar persoonlijke en speelse benadering maken het een plezier om te komen. Ze heeft onze zoon goede handvatten kunnen geven en we merkten echt verschil na 6 sessies. We zouden haar van harte aanbevelen!
Ruben Vaessen
03-11-25 21:38:59
We zijn erg blij met de Bikkeltraining die onze zoon van 7 heeft gedaan. Janet ging super goed met hem om en wist een setting te creëren waarin hij zich op zijn gemak voelde. We raden het ieder kind dat een steuntje in de rug kan gebruiken aan om een training bij Willemstuin te doen!
Van de sanden
17-07-25 09:05:41
Onze zoon (13) zat in de brugklas, maar had geen zin en geen rust om te leren. Janet heeft hem op een rustige en duidelijke manier geholpen om grip te krijgen op zijn schoolwerk. Dankzij haar tips leerde hij efficiënt werken en is hij overgegaan met nul onvoldoendes. Heel blij met haar hulp!
Marjella Verdonk
25-06-25 07:45:22
Voor Jip waren we al een tijdje op zoek naar een passende training voor wat meer zelf vertrouwen. Janet is een oud collega van mij en na een praatje op een borrel toch maar eens contact gezocht. Ze stelde de bikkel training voor. Na kennismaking gestart en wat ben ik daar blij mee. Jip vond het heel leuk, af en toe een tikkeltje moeilijk maar Janet weet daar heel goed mee om te gaan. Jip heeft met plezier de training afgemaakt en ook nog eens een mooi diploma gekregen met een cadeautje. Dank je wel!
REACTIES VAN DEELNEMERS EN HUN OUDERS :
Reactie Girlies:
Ik vond het fijn om met elkaar te praten over de thema's die we kozen. Ook het maken van het trotspotje en kwaliteitenkistje was leuk. Fijn om het wonderhuis te maken en met de kaartjes van het kwaliteitenspel te spelen. Jammer dat het voorbij is.